fbpx

Blog

Hittegolf

19 juli 2018

 

Meteorologisch gezien is de zomer van 2018 in alle opzichten bizar. Het ene na het andere record sneuvelt. Het warmste voorjaar, het droogste voorjaar en nu wordt er hard gewerkt aan het record van de warmste zomer, de hoogste temperatuur en het grootste neerslagtekort.
Misschien wel van ooit.

Lees verder

Wij gaan de Hoeksche Waard op de kaart zetten!

In samenwerking met onder anderen IngKa Communicatie, HW Media en Business Blogger gaan wij de Creatieve Boerderij opzetten. Een mooi initiatief dat laat zien wat de creatieve kracht van de Hoeksche Waard is! Wij gaan de Hoeksche Waard op de kaart zetten. Lees hier het artikel!

Lees verder

We kijken terug op een goed 2017

18 januari 2018

 

De start van een nieuw jaar is altijd iets waar ik enorm naar uit kan kijken. Ondanks dat buiten de dagen somber, nat en tegenwoordig ook stormachtig kunnen zijn, gaat er bij mij altijd een nieuwe, frisse lentebries door het kantoor.

Lees verder

Nu is de tijd om te focussen op Mobile First

8 februari 2018

 

Mobile wat...? Wat is Mobile First? Mobile first is een nieuwe ontwikkeling binnen webdesign. Bij Mobile First zijn bezoekers met mobiele apparaten (zoals smartphones) hét uitgangspunt voor het ontwerp van de website.

Lees verder

Mobile First: Snelheid speelt een belangrijke rol

1 maart 2018

 


Je kent het wel: je wilt een website openen op je telefoon, maar het laden van de website duurt enorm lang. Grote kans dat je al afhaakt voordat je op de pagina bent aangekomen. Dit zorgt voor een slechte gebruikerservaring.

Lees verder

Mobile First is Content First: Wat is echt belangrijk?

22 maart 2018

 

Google ziet dat het aantal zoekopdrachten via een mobiel groter is dan via desktop. Om deze reden heeft Google in april 2015 bij mobiele zoekopdrachten al de voorkeur gegeven aan websites die mobielvriendelijk zijn. Binnenkort gaat Google nog een stap verder. Zoekresultaten worden dan volledig bepaald door het mobiele web.

Lees verder

Doet uw website hetgeen u er van verwacht? Of juist niet?

7 september 2017

 

Ik merk de laatste tijd dat ik mijn surfgedrag wat probeer te beperken. Natuurlijk, je kunt alles vinden op internet. Het nieuws, webshops, series bekijken, muziek luisteren…dus er is echt geen ontkomen aan. Dat hoeft ook niet. Het is ook niet mijn bedoeling om internet helemaal uit mijn leven verbannen! Maar, ik probeer wel mijn tijdsbesteding anders in te richten. Wat minder online en wat meer offline. Dus tijd én aandacht voor mijn gezin, familie, vrienden en voor mijzelf natuurlijk. Een beetje dat TROS-gevoel zeg maar, de grootste famille van Nederland.

Lees verder

Ik had het minder druk, maar bereikte meer…


21 september 2017

 

Ik betrapte mijzelf er een tijdje geleden op dat als iemand aan mij vroeg: “hoe gaat het met je?”, ik steevast antwoordde: ‘Ja goed…. druk.’ En die toevoeging ‘druk’ leek wel ingeburgerd of normaal. Vaak verbinden wij ‘het druk hebben’ met belangrijk zijn. Maar druk zijn heeft ook een keerzijde.

Lees verder

De gunfactor is net zoiets als de X-factor. Het is een verschijnsel dat moeilijk te duiden is en ongrijpbaar.

5 oktober 2017

 

Toen ik in 2001 bij Schot Reclame begon, legde ik een fundering voor mijn eigen netwerk. Dit waardevolle bezit, want zo zie ik het, werd een langzaam groeiende belegging. Maar wel een met een hoog rendement.

Lees verder

Doelen stellen - waarom zou je?

2 november 2017

 

Veel ondernemers werken hard, maar bereiken niet hetgeen ze willen bereiken. Een belangrijke oorzaak daarvoor is dat ze te weinig tijd nemen om te bedenken wat ze met hun business willen bereiken. Ze hebben geen doelen gesteld. En dat is zonde, want het stellen van doelen heeft de voldoende voordelen:

Lees verder

6 Tips voor een professionele gespreksvoorbereiding

23 november 2017

 

“Wie zich vergeet voor te bereiden, bereidt zich voor om vergeten te worden.”

Weet u het nog? Voor de eerste keer kennis maken met de ouders van je vriendinnetje of vriendje? Ik wel. Ik had me er op voorbereid. Ik wilde bepaalde dingen zeggen, bepaalde vragen stellen en beslist geen foute indruk achterlaten. Ik had een doel…

Lees verder

Hoe komt de burger weer dichter bij de politiek? - deel 2

Hoe laat u de gemeente weer leven onder de burger? Die uitdaging gaan wij aan als Schot Marketing & Communicatie. Voor ons is het belangrijk dat die inwoner uw boodschap als gemeente ook echt gaat beleven. Wilt u weten hoe?

Lees verder

Privacy- en Cookieverklaring

Door te klikken op akkoord, geef je aan dat je akkoord bent met onze privacy verklaring en het gebruik van cookies. Lees meer

Ja, ik ga akkoord!

Privacy en Cookies Beleid

 

Dit is de Privacy- en Cookieverklaring voor behorend bij de website van Schot.

Wij benadrukken zorgvuldig met uw persoonsgegevens te zullen omgaan en deze uitsluitend te verwerken voor de doeleinden waarvoor zij zijn verstrekt. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u ons telefonisch (0186 619244) of per e-mail (marcom@schot.nl) bereiken.

Als u op onze website uw gegevens op het contactformulier invult zullen deze gegeven uitsluitend worden gebruikt om, indien u daartoe verzoekt, contact met u op te nemen. Hetzelfde geldt voor het stellen van een vraag per e-mail: wij zullen alsdan uw e-mail adres uitsluitend gebruiken om, indien u daartoe verzoekt, contact met u op te nemen.

Wij zullen uw persoonsgegevens niet aan derden verstrekken tenzij dit noodzakelijk is voor het uitvoeren van de door u verstrekte opdracht en/of gesloten overeenkomst of indien wij daartoe verplicht zijn op grond van de vigerende wet- en regelgeving.

Cookies
Onze website maakt gebruik van cookies. Cookies zijn tekstbestandjes die op verzoek van onze website door uw browser op uw computer of mobiele apparatuur worden opgeslagen wanneer u de website bezoekt. Uw browser zal hierna bij elk bezoek aan de website de inhoud van de cookie terugsturen. Dit is noodzakelijk voor de functionaliteit en effectiviteit van de website. Via de website worden functionele cookies geplaatst. Dit zijn cookies die ervoor zorgen dat de website op een goede wijze functioneert. Deze cookies worden bijvoorbeeld gebruikt om informatie te onthouden die u invult bij het contactformulier of het uitlezen van uw browserinstellingen om de website op de goede manier op uw beeldscherm te krijgen.

Google analytics
Daarnaast maken wij gebruik van Google Analytics om het gebruik van onze website bij te houden en zo mogelijk te verbeteren. De informatie die met behulp van de cookies van Google Analytics wordt verkregen wordt door Google zo gelogd dat deze niet tot u te herleiden is. Google heeft geen toestemming om de verkregen Analytics informatie voor eigen doeleinden te gebruiken, of om deze te gebruiken voor andere Google diensten.

We gebruiken technologieën, zoals cookies, om inhoud en reclame aan te passen, om socialemediafuncties te bieden en om het verkeer op de website te analyseren. Ook delen we informatie over je gebruik van onze website met onze vertrouwde socialemedia-, reclame- en analysepartners.


Links op de website
De social media logo’s op onze website bevatten enkel links naar de betreffende social media pagina’s. Indien u op deze logo’s klikt verwerken wij hierdoor geen persoonsgegevens. 


Uw rechten
U kunt ons schriftelijk (Steenenstraat 8, 3262 JM Oud-Beijerland) of per e-mail (marcom@schot.nl) verzoeken inzage te verkrijgen in de persoonsgegevens die wij van u verwerken. Na ontvangst van uw verzoek zullen wij u binnen 4 weken een overzicht zenden van de verwerking van uw persoonsgegevens. U kunt ons nadien verzoeken om deze gegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen.

Aanpassen Privacy/Cookie policy
Wij behouden ons het recht voor deze Privacy/cookie verklaring te wijzigen. Wijzigingen zullen worden gepubliceerd op deze website.