Skip to main content

Advies

Een goed advies waar je wat aan hebt, daarvoor kun je bij ons terecht. Met stip op nummer één staat ons advies over marketingcommunicatie, daar blinken we echt in uit.
Advies van Schot

Voor een goed advies hebben we elkaar nodig, we zien het als een samenwerking. Onze opdrachtgever heeft veel kennis over het eigen product en de markt. En wij weten alles van marketingcommunicatie en beheersen de verschillende technieken tot in de puntjes. En als we iets niet in huis hebben, dan hebben we die expertise tot onze beschikking in een uitgebreid netwerk van professionals. Het komt hoe dan ook goed, wij staan voor je klaar, wij nemen je alles uit handen. Belangrijk om te weten is dat ons advies geen eenzijdig dictaat is. We luisteren goed, we willen alles weten, en we helpen je om tot een gedegen analyse te komen van waar het aan schort. Samen staan we sterk en vullen we de gaten in.

"Samen staan we sterk en vullen we de gaten in."

Concreet kun je bij ons terecht voor advies over conversie. Over wat? Conversie in de letterlijke betekenis is de omzetting van het één naar iets anders. In marketingtermen betekent conversie de omzetting van een indruk naar handelen, en dan het liefst een aankoop. Stel, je bent de eigenaar van een prachtige winkel op een A-locatie en je hebt een nieuwe etalage ingericht. Iedereen blijft eindeloos voor je etalage staan genieten van al het moois. Maar niemand komt binnen, laat staan dat ze iets kopen. Jammer van die etalage, de conversieratio is nul. Vervang die etalage in dit verhaal door een webshop, brochure, presentatie, of advertentie, uiteindelijk wil je de hoogst mogelijke conversie realiseren zodat je je product of dienst kunt verkopen. ‘Kijken, kijken, niet kopen’ kennen we niet, Schot creëert conversie.

 

Wil je nu echt eens een advies waar je wat aan hebt? Maak een afspraak! Gaan we samen op weg naar conversie.

Bereik, Conversie en Marketing

Bereik en conversie vormen de rode draad door al onze marketing producten en diensten. Bij alles wat we maken en doen kijken we naar het bereik (de doelgroep) en wat de optimale boodschap in de berichten moet zijn zodat men overgaat tot actie. Dit verschilt per klant, per dienst en per doelgroep.