. Allemaal voor het halen van een maximaal bereik en maximale conversie.
" Hoe beter de match, hoe meer mensen jouw aanbod zullen accepteren."
We beginnen met het bepalen van de gewenste doelgroep(en). Dit moet zo uitgebreid mogelijk gedaan worden, hoe meer details we weten van de doelgroep, hoe beter het bereik daarop afgestemd kan worden zodat de juiste mensen jouw boodschap lezen.
Vervolgens moet die boodschap naadloos aansluiten bij het probleem dat jouw doelgroep heeft en waar jij de oplossing voor hebt. Hoe beter de match, hoe meer mensen jouw aanbod zullen accepteren. Je krijgt zo een optimale conversie.
Dit alles moet worden opgedeeld in de vier fases van het Sinek buying journey model:
In welk mediakanaal de boodschap getoond moet worden, hangt helemaal af van de doelgroep, wat je wilt bereiken en hoe veel overtuiging de doelgroep nodig heeft.
Steenenstraat 8
3262 JM Oud-Beijerland
0186 619244
Wil je ons een mooie review geven? Dat zou leuk zijn en kan via Google Reviews!
Ja dat wil ik!