Onze

Missie en Visie

Wat is nu eigenlijk de definitie van missie? Een missie legt uit aan je stakeholders (iedereen die op de een of andere manier is betrokken bij jouw bedrijf) wat je betekent voor de wereld. En waar je voor staat, wat je normen zijn en wat je waarden zijn. Dus eigenlijk waarom je er bent en wat je werkterrein is. Je visie beschrijft wat je intenties en ambities zijn. Wij helpen opdrachtgevers regelmatig met deze vraag. Maar hebben zelf uiteraard ook een missie en visie.

Onze sporen hebben we verdiend in de polder. 40 jaar ploegen, zaaien en oogsten voor onze opdrachtgevers. In 4 decennia het communicatievak zien veranderen en actief meebewogen, meegegroeid. Altijd helder en open naar klanten toe, vanuit de drive het beste en meest creatieve bureau van de Hoeksche Waard en omgeving te zijn. Die sporen kenmerken ons. Nuchter, hard werkend, altijd willen verrassen en met het vizier gericht op bereik (bij de doelgroep) en conversie (actie) voor opdrachtgevers te realiseren. We zijn er niet om zoete broodjes te bakken, we zijn er om iets te bereiken voor onze klanten. Hun doelgroep in beweging brengen, dat is onze taak. Nu en over 40 jaar nog steeds.

Co-Creatie

Samenwerken met onze opdrachtgevers, dat vinden we het belangrijkste. Samen het creatieve product maken. Alle aanwezige kennis en creativiteit bundelen en elkaar inspireren. Niet alleen leuk om te doen, het is onze ervaring dat dat ook het beste resultaat oplevert. Daarnaast is het ook efficiënt. Door als het ware samen te werken in een projectteam, gaan kennis noch tijd verloren.