Skip to main content

Bekijk
onze diensten

Jouw producten en diensten voor het voetlicht brengen, dat kunnen wij goed. Bij Schot zijn we gespecialiseerd in het vinden en bereiken van de juiste doelgroep. Daar hebben we allerlei verschillende methoden voor die we hieronder uiteen zullen zetten. Allen gericht op het aanzetten van jouw doelgroep tot handelen, of dat nou een informatieaanvraag is of een aankoop. Soms heb je aan één van onze diensten genoeg, soms is een combinatie of campagne nodig. Wij zullen je daar goed over adviseren.

Heb je vragen?

Wat is een concept?
Wanneer je start met een bedrijf of als je een nieuw merk of product wilt lanceren, dan starten wij met een concept. In het kort is dit een helder en krachtig idee over wat jouw organisatie of merk is en waar het voor staat. Het concept dient als basis voor je communicatie-uitingen.
Ik weet mijn doelgroep niet, wat nu?
Soms weet je het gewoon nog niet, staat je idee nog zo in de kinderschoenen dat je niet uit de naam of de vormgeving komt. Wil je je bedrijf misschien een beetje opfrissen met een nieuwe huisstijl, oftewel een complete rebranding? Ook daarbij gaan we je helpen!
Kan ik zelf een website bouwen?
Een eerste indruk maak je maar één keer. Laat je website de allerbeste eerste indruk zijn die jij met je bedrijf kunt maken. Een goede website is één van de beste instrumenten voor een hoge conversie en daarom zijn we bij Schot ons echt gaan specialiseren op dit gebied.
Waarom zou ik deze uitingen bij jullie laten maken?
Wij zijn acht enthousiastelingen (inclusief hond Duke) met een passie voor het vak. Dagelijks gaan we op jacht naar het beste bereik en de hoogste conversie voor onze klanten. De één is gespecialiseerd in vormgeving en huisstijlen, de ander in DTP- en drukwerk, we hebben websitebouwers, een SEO expert en een social media specialist, marktonderzoekers en communicatiestrategen.
Wat is het verschil tussen een corporate identity en een huisstijl?
Als bureau merken wij dat er veel wordt ‘gesmeten’ met marketingtermen. Wij horen mensen vaak praten over identiteit, huisstijl, branding, corporate identity, logo, imago, etc. Regelmatig merken wij dat de betekenis van deze termen nog weleens door elkaar worden gehaald. Op zich geen ramp, maar tijdens een gesprek is het wel handig als je met hetzelfde woord ook hetzelfde bedoelt. Wat is bijvoorbeeld precies een corporate identity? En wat is een huisstijl? Is dit hetzelfde? Vaak denken mensen dit namelijk. Wij geven uitleg…