Onze

Diensten

Jouw producten en diensten voor het voetlicht brengen, dat kunnen wij goed. Bij Schot zijn we gespecialiseerd in het vinden en bereiken van de juiste doelgroep. Daar hebben we allerlei verschillende methoden voor die we hieronder uiteen zullen zetten. Allen gericht op het aanzetten van jouw doelgroep tot handelen, of dat nou een informatieaanvraag is of een aankoop. Soms heb je aan één van onze diensten genoeg, soms is een combinatie of campagne nodig. Wij zullen je daar goed over adviseren.

Advies en Strategie

Ons enige doel is bereik & conversie te realiseren voor onze opdrachtgevers. Anders gezegd: echt bij jouw doelgroep binnenkomen en een resultaat bereiken. Echt binnenkomen betekent dat je je verhaal op de juiste manier verpakt en presenteert in de juist gekozen media, op het juiste moment (online of offline) en dat jouw doelgroep de zogenaamde koop- of actieknop omzet en in actie komt (See-Think-Do). Dat is ons doel, daar is al ons werk op gericht. Om dat voor elkaar te krijgen bedenken we strategiën en creatieve concepten en realiseren we die ook voor jou.
Advies & Strategie
Grafisch Vormgeven & DTP

Grafisch Vormgeven en DTP

Grafische Vormgeving is een verzamelnaam voor meerdere gebieden binnen het design-vak. Een grafisch vormgever ontwerpt en bepaalt onder andere de huisstijl, lay-out, fotografie en de typografie van een onderneming.
Authentic Tradition

Waarmee kunnen
wij je helpen?

Our Philosophy

Website ontwikkeling

Een website is veel meer dan alleen een communicatiemiddel. In de ogen van je (potentiële) klant zegt je website alles over je bedrijf. Een goed vindbare, gebruiksvriendelijke en mooie website draagt direct bij aan het bereik en de conversie van je website. Ga maar bij jezelf na: als onze website je bevalt, maak je dan een afspraak met ons? Waarschijnlijk wel.

Online Marketing

Binnen online marketing zijn er veel mogelijkheden om jouw boodschap onder de aandacht van de juiste doelgroep te brengen. Het beste is om eerst een online marketing strategie te bepalen en daarna de inzet van de diverse online kanalen te bepalen.