Workshops
Kennis delen levert veel op, dat is onze ervaring. Samen met onze klanten wisselen we tijdens onze workshops van gedachten over het vak. Dit is niet alleen leerzaam maar ook verhelderend en heel leuk.
SOCIAL MEDIA
JOOMLA OF WORDPRESS
MERKENSPEL
Heb je vragen?
We lezen het, we horen het en eigenlijk weten we het ook wel. Social Media is booming en het blijft zich ontwikkelen. Toch knaagt de onduidelijkheid om Social Media in te zetten voor veel bedrijven. Wat jammer is, want elk bedrijf of dit nu groot of klein is, kan door de juiste inzet al snel een commercieel verschil maken. Dit is precies de reden waarom bedrijven hulp inroepen. Ze willen weten wat Social Media inhoudt, hoe het werkt en waarom er veel kansen voor ondernemers zijn. Wil je meer weten over hoe jij Social Media kunt inzetten voor je bedrijf?
Om maar direct met de deur in huis te vallen.. Nee. Social Media heeft geen directe invloed op je website ranking in Google. Het aantal volgers, likes, shares en retweets leidt in geen enkel opzicht tot een betere website ranking in de zoekresultaten van Google. Maar Social Media heeft wel indirecte invloed op Google. De brandende vraag is dan ook “hoe heeft dit dan precies invloed?”.
Sinds LinkedIn in 2003 actief in Nederland, als vacature en cv-site, is er heel wat veranderd. Keer op keer past LinkedIn de mogelijkheden aan. In het begin waren we nog wat voorzichtig met het delen van onze cv-gegevens maar tegenwoordig vinden we dit heel gewoon en vermarkten wij ons net zo makkelijk. Om terug te komen op de vraag waarom je een pagina aan zou maken op LinkedIn kan ik kort zijn. Iedereen die zich begeeft of weer wilt begeven op de arbeidsmarkt heeft een LinkedInpagina nodig om zijn netwerk op te bouwen en online te onderhouden.
Wil je een website waar je zelf (zonder al te veel technische kennis) eenvoudig de tekst en afbeeldingen kunt aanpassen? Dan zijn Joomla! of WordPress dé twee CMS oplossingen (Content Management Systeem) waar je voor zou kunnen kiezen. Wij krijgen bij Schot regelmatig de vraag welke van deze twee beter is.
Soms weet je het gewoon nog niet, staat je idee nog zo in de kinderschoenen dat je niet uit de naam of de vormgeving komt. Wil je je bedrijf misschien een beetje opfrissen met een nieuwe huisstijl, oftewel een complete rebranding? Ook daarbij gaan we je helpen!