Mooi onder de Wilg

Kapsalon, Kado- & Lifestyle winkel

 

Corporate design geeft je onderneming een gezicht, je krijgt maar één kans voor een goede eerste indruk. Daarom zocht Petra van Mooi onder de Wilg een creatieve partij om samen een nieuwe identiteit te ontwikkelen voor haar kapsalon, kado- & lifestyle winkel. Wij hebben jarenlange ervaring op het gebied van het ontwikkelen, implementeren en managen van een (nieuwe) huisstijl. 

 

Samen met de opdrachtgever creërden we een onderscheidende maar vooral pássende identiteit. De prachtige locatie en de details van het gebouw spelen een belangrijke rol in de ontwikkeling van het nieuwe logo. In het logo is het halfronde stalraampje van het gebouw gebruikt voor herkenbaarheid. In combinatie met een sierlijke letter geeft het geheel een bijzonder elegante sfeer wat perfect past bij de totaal gerenoveerde boerenschuur waarin de kapsalon, kado- & lifestyle winkel zijn gecreëerd.

 

Rekening houdend met de praktisch toepasbaarheid is op diverse communicatie uitingen en P.O.S. middelen hebben we ervoor gekozen om het logo in één kleur te ontwikkelen.