fbpx

Bereik en Conversie... en dan maximaal... dat willen we allemaal, ook in Spijkenisse.

Online Marketing 

in Spijkenisse

Online marketing en communicatie is een aparte tak van sport die zich steeds sneller ontwikkeld. Schot helpt je om door de bomen het bos te blijven zien.

 

Bij een goede Online Marketing strategie worden alle onderstaande oplossingen meegenomen. Allemaal voor het halen van een maximaal bereik en maximale conversie.



Online Marketing Oplossingen

Content marketing

Om online succesvol te zijn, heb je geweldige content nodig die perfect aansluit bij je klanten tijdens hun customer journey. Met blog artikelen, whitepapers, how-to artikelen, video's en infographics, je hebt content nodig die relevant is.

Email marketing

Met e-mail kun je klanten binden en behouden. Verregaande personalisatie technieken zorgen er voor dat je klanten je emails niet meer kunnen negeren.

Digital advertising

Om nieuwe klanten te werven is het inzetten van digitaal adverteren een goed idee. Bijvoorbeeld door te adverteren in Google Display Advertising in Spijkenisse of met Facebook is een prima manier om de sales funnel te vullen met potentieel interessante klanten.

Social Media marketing

Je klanten gebruiken Social Media en daarom is het belangrijk om hierop actief aanwezig te zijn om je klanten betrokken te houden met je diensen of producten. Kondig hier nieuwe producten aan, stel vragen aan je klanten en organiseer eens een wedstrijd.

Organic and paid search (zoekmachine optimalisatie)

Zorg er voor dat nieuwe klanten je website vinden via zoekmachines, zowel organisch als via betaalde zoekresultaten. Organische resultaten behaal je met goede content en blogs die aansluiten bij de vragen van je klanten en met betaalde advertenties kun je je bedrijf en diensten nogmaals onder de aandacht brengen.

Online events

Data is king! Content ook, maar door een online evenement te hosten, zoals een webinar, kun je makkelijk gedetailleerde informatie van je potentiële klanten achterhalen. Na het inloggen kun je ze nog een aantal vragen stellen die relevante informatie opleveren voor de bepaling van jou ideale doelgroep.